2 good 4 school.

Trött. Egentligen har jag inte alls gjort någonting idag. Har bara vart hemma och tittat på 4 olika filmer och ätit mycket frukt, speciellt äpplen ungefär 6 hela äpplen som jag delade med den nya äppel delaren mamma köpt. Melina och Angelica har också vart här hemma hos mig idag, vi gjorde inte alls så mycket satt och prata sen vart det att dra ut bara. Alltså min dag har vart helt lugn, men ändå e jag jätte trött och känner mig helt sliten i kroppen?  Imorgon är det skolan, jag vill gråta. Helt ärligt det har gått så snabbt så jag fattar verkligen inte vad jag har gjort under höstlovet, sanningen kanske är så att jag verkligen inte har gjort något. -_- Jag har iaf jätte mycket att plugga till, vi har 2 prov nu i veckan och en stor inlämning så jag måste plugga och verkligen satsa.

Sen vill jag verkligen inte snacka deteljerat om gårxdagenskväll, det var helt kaos! Få inte panik, de var jag som levde i en kaos timme om man säger så... Disco bowlingen var askul fast jag sög. Mikkis var kanon bra och philip o alla de andra. Förutom jag då-_-  I love the way i fail on bowling...

Mums.


Postat av: Malin

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-09-01 @ 12:36:58
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: